søndag den 3. februar 2013

Galla 2013 ♥

Hej bloggen.
Her i fredags, var der galla på min skole. Jeg havde længe glædet mig, og have fundet tøj osv. Det eneste jeg manglede, var nogle at følges med. Det fandt jeg så, og vi havde det pissefedt. Jeg havde virkeligt ikke regnet med at vi ville have det så sjovt. Dem fra 8. klasse lavede næsten intet, de sad bare ned. Men jeg sad ved samme bord som 5 9. klasser og en 8. klasser. Vi havde det sjovt oppe i den ene ende, mens dem i den anden ikke sagde noget. Simone ( i midten på billedet) og jeg sov så sammen hjemme ved hende, og vi så Bora Bora, Grease 1, Grease 2 og Terkel I Knibe. Hold kæft, hvor havde jeg det fedt. Jeg vandt også en pris, som årets pjækkerøv. Jeg regner stærkt med at være med til galla næste år, eftersom det er det sidste år jeg er på skolen. Hav en god dag, og grin endelig af hvor grim jeg er på billeder.
xx Cecilie ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar