mandag den 11. februar 2013

Brobygning SDE. ♥


Hej søde mennesker.
Så her i denne uge skal jeg på brobygning på Syddansk Erhvervsskole. Jeg er derinde som frisør og kosmetiker. Her idag og imorgen skal jeg være på frisørholdet, og de sidste tre dage skal jeg være på kosmetiker holdet. Dem fra min skole som skal de samme steder hen som mig, er nogle jeg ikke kan lide, så i pausen sad jeg for mig selv og bare kiggede rundt. Da nogle piger så fik mig til at snakke med dem blev jeg ret glad. Jeg er jo selv så genert som nogen kan være. Jeg stod så ovre ved to af pigerne da vi skulle sætte hår på dukker, og det var ekstremt hyggeligt. Jeg glæder mig rigtig meget til imorgen. Det er bare lidt trist at de to piger så skal to andre steder hen de sidste tre dage, og så er jeg så alene.. igen. Jeg håber dog på at finde nogle andre søde piger. Det ville da også være fedt at holde kontakten med de to jeg allerede snakker med, men jeg er så genert og akavet at jeg ikke tør spørge om deres facebook osn. But oh well.
Har I egentlig fået ferie endnu, eller får I det først i uge 8 ligesom mig?

xx Cecilie. ♥

1 kommentar:

  1. Dejligt at du fandt nogen at snakke med :)

    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet