mandag den 18. marts 2013

Tattoosalonen er endelig tilbage!♥


Hej bloggen.
Jeg ved ikke om I ved det, men jeg er afhængig af tattoos og shows om tattoos, så det kommer vel ikke som en overraskelse at jeg har gået og talt ned til at Tattoo Salonen sæson 2 kom igen. Jeg sidder lige nu og ser det, og åh hvor jeg dog elsker det. De er alle så ekstremt dygtige og talentfulde. Og hold da kæft hvor er jeg jaloux på Maria. Det at hun faktisk har tatoveret selve Zombieboy's røv, hold da kæft. Jeg ville selv dø indeni. Jeg glæder mig rigtigt meget til at se mere om den nye pige Maria Bianca.
Det er virkeligt sødt at Valentin prøver at imponere Maria, og jeg kan sagtens forstå ham. Hun er jo fucking lækker og sød. Åh, hvor jeg dog elsker dette show.
Når jeg skal have min første tattoo, skal det helt sikkert være i The Old Barbershop, og jeg vil helst have Maria eller Christian til at lave den, da de er fucking talentfulde og jeg kan bedst lide deres personligheder.

Jeg håber at I kunne lide dette indlæg om et af mine yndlingsshows.
xx Cecilie. ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar