søndag den 30. december 2012

Some things I like about my looks.

Hej bloggen.
Dette bliver en slags 'serie' som I kan følge. Some things I like about my looks. kommer det til at hedde. Og i den serie laver jeg et indlæg every now and then, om noget som jeg personligt elsker ved mit udseende. Dette er for at få mig til at blive gladere for det jeg ser i spejlet.

I det første indlæg, er det jeg godt kan lide, og det jeg bedst kan lide ved mig selv....
Mine øjne. Hurra.

Mine øjne er det jeg elsker allermest ved mig selv. Deres grønbrune farve er så flot. Jeg ville dog ønske at man kunne se det grønne bedre, uden at stå og stirre mig ind i øjet. Folk siger altid at jeg har ''nogle flotte chokoladebrune øjne'', og dér må jeg så fortælle dem, at hvis de kigger nærmere, er mine øjne faktisk grønbrune. 
- Undskyld at min hud ligner bæ, mit øjenbryn ligner bæ, og at jeg har makeuprester i fjæset..

xx Cecilie. ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar