lørdag den 22. december 2012

Smil! - det smitter.

Hej bloggen.
Jeg har tænkt meget på det seneste, over hvor lidt folk egentlig er høflige over for andre. hvordan kan vores generation være så anderledes og fucked up? De fleste fra min klasse finder mig underlig, fordi jeg netop smiler til hver person jeg møder på min vej og siger enten "Godmorgen" eller "Hej.". Lige pt. siger jeg dog "god jul". Hvorfor er det så underligt? Jeg forstår det simpelthen ikke. høfligheden er erstattet af ord som kælling, bitch, luder, bøsse, svans, retard osv. Hvorfor dog det? Jeg har selv en vane med at sige kælling, men det er udelukkende til mine nærmeste, og de ved at jeg joker. Folk holder sjældent døren for folk mere. Hvorfor ikke? Hvor er høfligheden blevet af? Det irriterer mig grænseløst.
Hvad mener I? Er I enige eller uenige?
- Undskyld for den lille rant.

xx Cecilie ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar